sobota 5. dubna 2014

Welcome to my blog :-)

Všem co právě zavítali na můj blog přeji hezký víkend! :-) Tak budu nakonec s blogem pokračovat. Jen jsem ho trochu upravila a smazala všechny staré příspěvky :-) Rozhodla jsem se, že začnu od znova. Silně doufám, že teď se Vám můj blog bude líbit o mnoho více, že Vás více zaujme a že budu mít více návštěvníků než předtím :-) 
Někteří z vás jsou na mém blogu poprvé, tak bych asi měla napsat něco o sobě a proč jsem blog založila. Jmenuju se Kamila a je mi 12 let. Líbí se mi styl Barbie a ráda se fotím :-) Mnozí lidé mě posuzují z fotek, aniž by mě znali a hned mi píší, že jsem blbá, namyšlená atd..Ale mýlíte se :-) Jen si myslím, že každý z nás by si měl věřit a nevzdávat se svých snů. 
Pokud se ti můj blog líbí, tak můžeš zase nakouknout. Všechny komentáře od vás mě moc těší, ať už je to chvála, nebo kritika...je docela zábavné o sobě číst ty blbosti, už se vám jen směju :-)) 
Vaše Kamča  

Miláček:-*:-))

3 komentáře: